2008 m. lapkričio 22 d., šeštadienis

Snowy Snowy Forest


16 komentarų:

Лана rašė...

Как в сказке...

Theresa rašė...

This is breath taking!!

Cindy F. rašė...

This pic would make a beautiful Christmas card!!

Laura rašė...

Beautiful, wintry photo!

zirzyle rašė...

Esu giliai pasimetusi.. čia Utenos rajonas?
Ten, kur jau jau vos matosi kelio pabaiga tūrėtų būti vartai į tėvuko sodybą.. Aš ten užaugau, visus medžius pažįstu..

zirzyle rašė...

Na tikrai, dar kartą atidžiau peržiūrėjau.. nu tip top :0 įsižiūrėjus, net ir trobą matau..
Kas čia per burtai? :)

Loreta rašė...

Ne, čia tarp Vilniaus ir Nemenčinės:)Daug Lietuvoj panašių miškų su tokiais keliukais yra...į pasakų šalį:)

leloop rašė...

I'm dreaming about landscape like this, here in Bretagne we forget how is snow looking.
Beautiful blog, wonderful works and photos.
Greetings

Márti rašė...

Beautiful!!!!! :)))

Agnė rašė...

Priminkit jūs man, ką aš veikiu tame Vilniuje... Čia tokie grožiai...

Dovilė rašė...

taip norisi po tokį mišką pasivaik ščioti...

Anonimiškas rašė...

Och, aš irgi nebeatsimenu, ką čia darau... Einu, geriau rogučių paieškosiu :)

Moni rašė...

Loreta, it's such a fabulous image! It seems magic! I expect to see an elf coming out from behind a tree! ;)
Monica

Rūta rašė...

Tikrai, kad keliukas į pasakų šalį...

Olga rašė...

Wow! How pretty!

hohla rašė...

Лорета! Как же я люблю твои фото!!!